سرزمین جادو...

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت سرزمین جادو...


سپاهان درب
A new round of international talks ahead as the Syrian army continues its fight against ISIS
قدرت عجیب نیش مورچه هاروستر
انتصاب فرماندهان جدید ارتش ترکیه

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

یک مقام مسئول کارگری معتقد است اگر دستمزد نیروی کار پایین نباشد به فکر خروج از کارگاه و انتخاب کار پاره وقت و مسافرکشی نمی افتد.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز کشور قابل مشاهده است.

در این ویدیو جالب 8 وسیله نقلیه عجیب و جذاب که هیچ وقت از مرحله نمونه اولیه خارج نشدند یا تولید آن‌ها متوقف شده را ببینید. که تداعی‌گر فیلم‌های علمی تخیلی قدیمی است و انسان را به این فکر می‌اندازد، که چه تعداد از تکنولوژی های برتر امروزی قرار است باقی مانده و چه تعداد به جمع داستان‌ها و قصه های تخیلی خواهند پیوست؛ اختراعات جذابی مانند جت پک، یک موتور تک چرخ حتی قایق بادبانی که روی زمین حرکت می‌کند.

قطر قرارداد فروش گاز به شرکت رویال داچ شل را امضا کرد که به موجب آن این کشور سالانه ۱.۱ میلیون تن LNG به این شرکت اروپایی تحویل خواهد داد.

جدیدترین آمار منتشر شده نشان داد در ماه مه فروش خودرو در اروپا رشد خوبی را ثبت کرده و به سطح پیش از بحران نزدیک شده است.

طی هفته گذشته قیمت طلا با شکست نزولی که در دامنه ۱۲۵۸ ایجاد کرد توانست بعد از اصلاح فنی تا دامنه ۱۲۵۰ کاهش پیدا کند، و کمترین قیمت ۱۲۵۱ و بالاترین قیمت ۱۲۸۱ در هفته گذشته بود و در هفته جاری انتظار ادامه تمایلات کاهشی دیده می شود.

فرماندار تهران از ابلاغ نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: بر اساس این ابلاغیه کرایه تاکسی ۱۰ درصد، مترو ۱۵ درصد و اتوبوس ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

در تنش به وجود آمده در روابط کشورهای عربی با قطر، ترکیه از دوحه حمایت کرده است. دولت ترکیه در تلاش است بازار این کشور کوچک اما ثروتمند را در دست بگیرد. به همین منظور ترکیه محموله‌های مواد غذایی برای قطر ارسال کرده است. ترکیه همچنین ازجمله صادرکنندگان خودرو به قطر محسوب می‌شود.

دلیل مخالفت باشگاه پرسپولیس با خواسته کامیابی نیا این است که قرارداد ستاره هایی مثل سیدجلال حسینی، بیرانوند، امیری و طارمی که نفرات فیکس تیم ملی هستند رقمی کمتر از این مبلغ است.

test
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/